i'll be your paparazzi

Finns inget att berätta från min skoldag. Men har en likadann dag imorgon från 09:30 - 10:45. Idag blev gymnastiken inställd som jag sa pga. läraren är i åbo och imorgon blir kunkonflikt inställd för att läraren är på privatbuisness.

Även sista veckan i skolan före sommarlovet, okej int riktigt men nästan endå. Nästa vecka börjar min praktik och jag är sååååååååååååååååååååå pirrig. Har ingen aning vad jag ska göra och lite pirrigt att vara ensam och ennutill prata finska när de inte kan svenska. Men har ju varit förr på prao (1-2 veckor) på såna ställen som de kan bättre finska och pratar finska men det har bara varit en vecka OCH jag har haft en kompis med. Nu är jag ensam.

Mest pirrig är jag för att jag inte ska förstå nångting, eller inte vet hur jag ska göra. Guuuuuuuuuuud help me!
Jag bara hoppas att domhär nästa 6 veckorna ska gå SNABBT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0