onsdag

Vetinte vad det händer med mej, jag tror säkert bara att jag inbillar mej, alltså det går int att förklara, drömmer massa drömmar som jag int vill drömma, vissa av dem kan vara ''sant''. En natt drömd jag att jag var hemma men endå int hemma och sen hadd jag tagi av mej skorna men plötsligt var dom på bordet, och så tänkt jag att det ger ju otur om man har de på borden. Så jag laga ner dom. Och jag var med någon men minns int vem, sedan så plötsligt hörde jag röst bakom mej och sa "oj härregud du skräms" men ingen var bakom mej, rösten prata bara mer och mer men tillslut ignorera jag det. Sen minns jag int mer!
Men som samma igår när jag sku och sova låg jag i sängen och börja tänka på mommo & moffa, mommo är fortfarande hos oss och min moffa är ju död. Så plötsligt blev mina ögon blöta och tillslut börja jag störtgråta. Allt händ på en sekund. Ennutill när det kom en ur sorlig låt från radion Jenni Vartiainen - Missä Muruseni On. Sen efter en stund somna jag. Vila int gråta men det bara kom. Och huvudet känndes så jävla tungt/sjukt, de bara dunka. Vila typ dö ! Just då när jag vila bara få krama om jaakko så är han int här :(
Jag tror att jag är övermänsklig/övernaturlig/inbillad/overklig.
Nu just är jag i skolan och har timme men har lite svårt att koncentrera mej nu just, och hör på sorliga låtar så! ibland måste man få. Men vad kan man om det känns så?

Kommentarer
Postat av: annaa

Oj ja ha också lyckats börja gråta pga. av att ja tänkt på faffa, sen kom de jättesorgliga låtar.. he e int kul.

2010-09-15 @ 17:31:44
URL: http://annazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0