I'M HOME AGAIN

ojojojoj, så roligt på lägret, och vi blev sååååå mycket bättre :) love u platinum. 99%, asenne ratkaisee. VIIKKOTEHTÄVÄ ON ONNISTUNUT.
Blev ändringar på rummen så var i samma rum som jossu och mellu. Hade SÅ kul. Men vi fick klagomål ganska mycket. Skriver om de när jag är hemma. Sedan så gick duschen sönder :o eller dörren, när jag sku gå i duschen så sku jag sätta fast dörren så lämna de öppning i mitten, hela jävla duschdörren var lös :D Så måsta duscha med dörren upp. Vårt hela programm har ändrats, precis allt utom ett ställe (Y)
Nu sista timmen och jag fryser fortfarande från morgonen, har huvudvärk, svimmar i huvudet :(  snart har jag säkert migren ;(((
Idag ska hag vara med siic,  sista gången före hon far till kreeta.
skriver när jag är hemma
fina ina som jag fota idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0