once again inlägg från sundbyberg

tjohopp mawwe här igen :) Danmark resan var nog riiiiiktigt bra. Enda dåliga var med danmark var att det ösregnade hela tiden medan i vasa var det soooool och +25 grader och att språket är svårt att förstå.
Men vet ni vad det underligaste var?! att danskarna äter bröd med choklad på :o alltså bröd utan smör och en såndär tunn skiva choklad.

Dendär "stugan" vi var i var faktiskt helt mysig och den var INTE inne i någon skog som jag trodde. Den var nog inne på gården och dom hade jätte stor gård. Och danmark var nog über grönt ställe.

Festen var bra och rolig. Fick träffa mammas kusiner och andra släktningar trevligt. Och så min näääästan småkusin patrick som är 19 år :) Bild kommer senare när jag slipper hem. Patricks pappa per var helt udda :D Första dan dvs. dagen när vi kom dit sa han till mej att jag inte får röra i hans son och jag måsta lova honom det. Han var enligt honom bra på att ragga men per vissta att jag har en pojkvän. (Per var alltså full)
Så nästa dag sa han åt mej (full igen) att jo det är fritt fram att göra vad jag vill. Nu hade han inget emot att jag rörde honom (?!) jaah men rikigt rolit var det. Började lite sakna faktiskt Danmark.

Min morbror har tagit båten nu till Finland. Vi for halv 11 tiden ungefär från Danmark och var framme i Stockholm ca. halv 8. 

Jag umgådes (stavning :o!?) jättemycket med mammas syster lisbet :) haha så kul vi hadd ;)

Men vill nog tillbaka till Finalnd, till det härliga vädret och vännerna och pojkvännen :( Känner mej VERKLIGEN bortglömd här :( 

Så fick jag höra att Finland vann mot vitryssland och JESS vad glad man blev. Imorgon spelar finland. Nu just sitter jag här vid soffa med en minilaptop och ser på Swe - Can heija sverige dom leder 3-0 !

Imorgon ska jag till stan och litegrann shoppa och sedan tisdag hemåt.
Tack för mej igen. kommentera gärna

Kommentarer
Postat av: Lawws

doddi :D ei tääl oo vissii kukaa lukenu mitä moon tänne kirjotellu, et onnnee :D mutjoo, ei molla sua unohrettu <3333 ;DDD

2010-05-16 @ 21:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0