ojojoj

dagen började bra men slutade dåligt däremot.
Jaakko och allu kom och hämtade mej och siic på kvällen 8 tiden, for och tankade sen och hämta juuso och nedim.
Sedan när vi kör förbi roparnäs butik så hör man plötsligt hur polissirenen går på och polisen kör förbi oss. Jaakko och allu vissta GENAST att dom var efter nedim och juuso för nedim körde säkert 80km/h på vägen. Polisen stannade dem vid lidl i melmo. Där tog det ca. 1½ timme före vi slapp fa. Nedim fick säkert över 100€ böter och registernummre juttun for bort för trimmad moped. Den for 86km/h. så nice för honom.
Sedan var polisbilen brevid en roskis och brevid roskisen fanns det en låda full med bananer och ananas. Sedan laga jag och siic bananer på polisbilen. :D:D hhaha


polisen testar nedims mopo :D
Sedan for vi då till abc, hadd kul där. Plötsligt hör man några gånger när folket i abc börjar ropa för fult för att Finland gjord mål. Alltså härregud di ropa :D

Och idag far jag då till Danmark, kommer alltså inte att blogga alls men lawwis som sagt ska litegrann blogga :) SÅ nu vill jag ha mycket kommentarer♥

Kommentarer
Postat av: Lawws

ja ska blogg MYKI jag :D:D:D

once in a lifetime juttu ;)

jaaadåå, lycka till, hoppas er vindrute-tårkare int går sönder =)

2010-05-13 @ 13:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0