sommartid

Jo vet ni tiden har ju nu ändrats en timme framåt och jag kom ju inte på det förren jag började äta morgonmål. Jag sku till kyrkan men när klockan var halv 10 är den påriktigt halv 11. SÅ GREAT dit for min SISTA kyrkogång ! -.- PLUS att det gör inte alls min dag bättre. Min dator är sönder, den går inte på. En dag här nu på sistone så var jag på datorn plötsligt stängs den bara av. Då var klockan så mycket att jag inte satt den pånytt på. NU går den inte alls på. Så måste vara på mammas dator OCH det betyder att jag kan inte sätta bilder hit. Bara dom jag tar med web-cam. -.-

Jo exakt och jag har hälsokunskapsprov imorgon, fint går det för mej också. Har inte läst någå alls.
Hur många var det som stängde elen igår halv 9? :) Inte jag för jag spendera min tid med jaakko :) Och så är det idag vår en månads dag♥

pspspsps. DET betyder att min dator funkar inte så jag kan inte ladda min ipod och jag kan INTE sätta nya låtar dit som jag tänkt mej :( so fucking dislike ;<

Kommentarer
Postat av: annaa

Ha du prova röra i elsladden o de nå ? fö de ha hänt för mej sådä också en gång då min dator blee fö varm.. jamen, när ska du få nya designen? :D

2010-03-28 @ 16:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0