show me love

En till dag avklarad. Borde på ALLVAR läsa min bok till finskan som måste vara utläst imorgon och presentera :s men HOPPAS att lawwes presentation tar hela timmen ;) för det tog soffis dvs. 70min :) Igår fick jag veta att åminne är 15.5 och då FAN så är jag i Danmark ;< SÅ sur. Och så har jag hitta en min barndomsvän på facebook, aw vilka minnen som liten ;) Tänkte idag fa ut och köra med skotern men nej läxorna är ett hinder -.-
sååå nu > läxor, sedan > träning♥
Och förresten såg jag jaakko idag (A) awsii, utanför variska med emir 8) haha de va ett måste
gårdagens bilder (A)


dagens bilder



ps. Alltså gud vad man blir sugen på att gå ut när solen skiner 8<

Kommentarer
Postat av: Lawws

no emmä ny siinä 70 minuuttia saa kuluun :p eikä soffillakaa menny ko vähä vajaa puol tuntii :D

2010-03-23 @ 19:49:43
Postat av: mawwee

no pyh pah :oooooo

2010-03-23 @ 20:28:22
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0