plocka barn, plocka barn, plocka barn barn barn

Tjohej, anniiis har farit 12 tiden redan härifrån och klockan är nu 15:35. Ska vänta att jaakko kommer hem från matchen sen far jag dit :) Tänkte redigera lite bilder (som jag suger på) men picnik går int att redigera så som jag vill och på picasa finns de så lite att redigera med OCH photofiltre funkar inte oberoende om jag har raderat det från datorn och ladda ner det pånytt. Eller fick det och funka men hade det på någå udda språk jag inte fattade nått av så fick damp. NU håller jag på att ladda ner photoshop och ser om de funkar nåå -.- huh

Var i kyrkan på morgonen nu har jag bara två gåner kvar att gå :) HAHA en pslam som vi "sjöng" så var så bra det var nån såndär vi har fått höra i skolan på morgonsamlingen (men var var remixad och var LÄTT 2ggr bättre) :D men den finns inte på youtube och inte nånstans ;< :D
Jaa förresten fick veta för några dar sedan att jag ska till Danmark om två månader. Mammas kusin fyller 50 :) jeeee, äntilgen slipper man nånstans. vi far 14.5 och kommer hem 19.5 på eftermiddan som är en onsdag. Och sen på torsdag till skolan. Och där påsamma far anna till iso-syöte tror jag de va? så ser henne int på en stund då :<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0