jag slutade

... Tyska idag med anna, vi hade tänkt på det länge nu gjorde vi det till sista perioden.Det gick lättare än vi trodde. Först gick vi till britt-marie, och hon tyckte inte alls om det hon vila nog att vi skulle ennu tänka på saken men nej det gjorde vi inte sedan for vi till vår nya tyskalärare och förklara till henne hon var lugn :) och det gick lätt hon förstod oss. Sedan leta vi efter bettan (elevhandledningsläraren) När vi pratat klart med henne var allt klart :) slutade tyskan nu lite sorligt nog jag som älskar tyskan men inte nu två gånger i veckan och annan lärare och bläbläblä ! :) Min dag var konstigt lång och tröttsam ;< min jag tror att träningen räddar min dag♥
Snart börjar helvetet = engelska timmarna :<<<


Kommentarer
Postat av: Kaji

HejHej, visst kan jag göra en design till dig.

Maila mig på [email protected]

så hörs vi!

2010-03-09 @ 16:53:00
URL: http://kajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0