åååh

Vaknade typ 3 tiden idag, eller jag vaknade flera gånger men somnade om och om jag inte skulle ha proppat i mej några choklad bitar skulle jag säkert sova ennu. Var så otroligt trött :o Tror inte att det ska hända nått idag ;o om inte nån ringer mej, har en kännsla att siic gör det :) har inte varit med henne på länge :o alltså på fritiden.
Hade lyckats att blöda näslod 10 tiden idag på morgonen hade fått blod på dynan och två fläckar på täcket.

DAGENS FRÅGA : ska jag fara till kyrkan imorgon för att få stämpel till sriban?
skulle inte orka men har varit en endaste gång i kyrkan ;s och det var för mycket !
svara svara svara svara :)
En gammal bild på mej & siic från förra vintern♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0