torsdag

Sitter för tillfället här och lyssnar på musik, skulle allra först göra helsokunskaps läxan men minns int va man sku gör så väntar att anna sku logga in på msn :)
Och alltså herregud jag hoppar snart av skolan. Jag har gett allt i denhär perioden och alla prov jag har fått har varit otroligt SKIT. gått tillochmed sämre än det brukar så vittu jag vetint vart min värld är på väg :<<<
min skoldag:
tyska - fick ut proven 5½, :O:O alla fick dåligt i de. Och börja skriva tre olika dialoger
fysik - fick ut proven 6- helt nöjd för att vara fysik men hoppades på en sjua. Gjorde nån laboration (stavning?)
matte - satt ensam och räkna när sanna dissa mej, var aktiv (a)
modda - fick ut våra uppsats och bokresension tillsammans 5----- -.- VITTU
gerografi eller biologi(?):D - rita och måla bara nå onödigt :D
= min skolgång går så vittus dåligt nu just (?))??((??)?
ps. förlåt för mina svärord men kan int bara FATTA !!!!!!!! get a life school -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0