now you see it

PITBULL - NOW YOU SEE IT
Har jätte sjukt i högra handleden haft hela dan genast då jag vaknade ;< tar så sjukt när jag rör på den. Och ice power hjälper inte :( ja men fredan till lördag var siic övernatten så var vi en stund på datorn sen gjorde vi fattiga riddare som blev helt okej :) Sen blev det lösgodis, chips & coca cola OCH guitarr hero (Y) enda från halv 8 till ca. halv 3 på natten men vi såg på ishockey där i mellan :) lovar vi är SÅ bra på gh. Vi till och med spelade på normal eller vad det heter detdär efter easy ;) på sommaren får mäxä & gänget se på en stoooor förändring av mej & siic
Hatar att cykla i snönn speciellt när det är blött. Tog evigheter för mej att slippa framåt när snönn hade fastnat i ringarna -.- och jag bara vinglade hela tiden. Från ena sidan till andra och för det tredje var det halt.
Nu fick jag spotify och funka men är inte på min egen användare ;) nu just justin bieber

ps. han tog bara tv:n och for :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0