23:04

När jag kom hem från siics börja jag plötsligt städa rummet :o Blev nog int klar bilder kommer som före och efter.
Senare idag var jag på föreningensjulfest och därifrån kommer de bilder. Orka bara vänta. Bilder från tävlingen kommer också så fort jag hinner/orkar.
Efter föreningens julfest for jag en stund till variskas plan för att prata med anssi och joni en stund, direkt hem till en vaaaarm bad. Och nu har jag varit duktig och raderat hur mycket onödiga bilder som helst från datorn.
Och nu ska jag och sova för ska till skolan halv 2 och skriva modda prov, borde läsa lite också!
Plus att jag ska vara med efterlängtade lawwe imorgon.
gonatt för min del nu:)
ps. man märker datorn är snabbare nu! SAKNAR HONDE SÖTIN TI VÄNSTER♥

Kommentarer
Postat av: annaa

saknar mawsin å :D <3

2010-12-20 @ 10:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0