söndag

Weeei, träningen idag var SUPER KUL ! vi var bara 11 eller igentligen 10 för att emsie foo hem typ före vi börja.
Vi gjorde först stunter med två grupper, HOAI GJORDE KICK TUPLA ! den var jätte fin :D och charm och jag ja flyerin i andra gruppen :) vi gjorde heittoja ti charm > toukkari, och sedan ti mej raketer och lootus > offari > exä > koppin :) wää, kul nog då man kan. Sedan blev de akrobatik, mitt mål e arab flikki rak volt till fm-tävlingen, gjorde den en gång som gick helt ok men endå int bra :D sen kuna ja int gör för de börja ta sjukt i vristen när jag gjorde volter sedan så börja armbågen bråka så klara int av ti gör. Sen gjorde vi pyramid offari pyramiden :) jag var offaritypen tyvärr, eller jag gillar int offari men det gick bra. Haippa hålldes nog nåra gånger ;) hahaha ena gången var überkul när vi sku gör den så föll det framåt, mitt fel hähä ;DD så "satt" fast ennu i annis axlar så föll rakt på ellu och haft charm som tog imot mej :D hahah min ställning låg där som i en hängmatta :D:D hahah. Vi sluta en halvtimme tidigare för att det var så få som kom. MEN jätteBRA träning var det endå. Dagens elakaste haha var när vi gick ut från byggnaden så gick jenkki framför mej och heli bakom så plötsligt ser man då nångtimg blått faller från taket och det var en tom dödö flaska tror jag som föll just breve jenkki och gissa vem som fällde den :o EN KRÅKA, hahaha fan va fult :D sen stod dendä kråkan där bara och stirra på oss :D De va ganska nära att den sku ha falli i huvu på jenkki. När jag kom hem så for jag direkt till duschen > träningen var svettig :D:D kännd mej så fräsch efteråt ;) mamma hadd gjort just passlit maten färdig när jag kom från duschen, en otrlig GOD mat, kycking, gurka, svampsås, potatisgratäng, och fanta =) ooooh ! 
och nu är jag bara här ;) ska fara säkert snart till abc och fråga efter dendär prao platsen. Och sedan spendera min tid framför tv:n =) imorgon skola då som vanligt, skönt när man har inga prov mer denhär perioden.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0