mycket skratt

jag lovar att igår va den bästa natten =) mixu mikke suski & mäxä va övernatten hos oss , det var meningen att vi sku sova i tält men då de börja regna så orka vi int fa hemta den från suski fö vi tänkt att det  kommer endå att regna på natten men de gjo ju de int då förståss !
såååå vi for 11 tiden ut på kvällen med siic till en lekpark :)
och va en timme där , sen när vi kom hem till mej så hoppa suski & mixu i vår pool :D:D haha kallt kanske men kul.
vi somna nångång 5 tiden när pappa kom och sa till att vi sku hålla vår mun fast och vakna 12 men jag vakna 11 (a) !
suski skratta heeeela tiden , men jag vet nog int vafö, om man va i samma säng som henne kuna man int va utan att skratta och hela sängen bara skaka när hon skratta :D
det var meningen att mikke sku sova mellan mej och suski i min säng och att mäxä och mixu sku sov på golve på en madrass men så blev de ju int rikti ;o
jag sovd breve mixu hela natten i min egen säng och suski sovd där också men hadd huvudet åt andra hållet.
Sen mikke sovd på golve utan nånging för att de va så svalt på golve och mäxä sovd ensam på madrassen , men mikke hadd tyfligen gått på madrassen nångång på natten för att han hadd så kallt, han va ju så smart igen och tänkt int på de att man kan stänga fönstre =)
när alla var vaken utom mikke så vila suski & mixu gör nå elakt åt han , mixu laga läppstift på mikkes vard och suski laga läppglans på nacken hans, stakkaren vakna :D och så sovd han utan tecke och dyna hela natten :<
och jaaaaaaaag var sååå beroende av mixus hår (= ää , jag lekt me de hela tiden :D
nää men jag lovar det var mycket roligare än det låter :)
ps. didä fjantarna kuna int håll munnen fast så ja tänkt nästan få fel , :DDDD
suki pää kiinni ny jo :D NUKU JO! ;D
jag kom hem för en halvtimme sen , var ute och körd men skotern till molnträske :)
C YA PEEEOPLEEE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0