träningen

jaa-a, vilken överraskning vi var få igen, typ 12 stycken. Men men dansen blev mer färdig ;) WÄÄÄ, den kommer bli strålande tack vare janina♥ vi slutade redan 8 alltså vi hade en timmens träning, jag och mamma slapp inte fara HALV sju såsom vi alltd startar, utan just när jag tänkte fara på wc så ser jag att det är ljusen på ute, jag tittar ut och såg någon blondin jag gick till storarummet och sade till mamma att någon kommer hit och jag öppnar inte. Men det var bara grannen hon kom och pratade om gubben som är här vi oss och tittar igenom fönstren, grannen har sett honom fleeera gåner förr, och en gång såg hon honom stå vid deras terasss på en ljus dag :o sjuuuuukt. Hoppas han är snart i fängelset, man bågar ju inte ens gå i duschen för man tror att han är vid lilla fönstret vi har där. OCH det kan ju bra hända att han står just den här sekunden utanför fönstret man vet aldrig när man inte ser ut för att det är så mörkt där och ljust här. OM jag någon dag ser han sparkar jag honom mellan benen eller slår han med en basebollklubba :D hähähä, såg just salkkarit för hade bandat det :) ska försöka fara sova tidigare todaaay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0