new in town

lyssnar jag på nu just.
Alltså gud va onödig dag, mina planer har gått helt upp och SKOGEN värkligen ;< vaknade halv 2 idag, sovde 11½ timme guuu va skönt :) drömd faktiskt om rasse :) och andra drömd jag att ja fick fa me linda och deras familj till typ cypern eller nånstans till en dag och di sku va två veckor :D och att de tog max 3 timmar dit och flygplanet var inte som ett flygplan, myyyyycket större och benkar hullerombuller:D sen var vi där ensamma med linda i några timmar alltså i cypern och så kom vi hem igen. Sen minns ja int mer ;)
Tänkt faktist fa ti jaakko idag men neeefan, mamma för mej int, och sedan när jag skickade meddelande till han så tog det en halvtimme fören han svara och sedan fick jag ''otydliga'' svar så tänkte att jag skiter i allt då, och jag tänkte påriktit gå från kråklund till orrnäs om det var pakko men fan nääääääääää. -.- och nu har det nästan gått en timme från det att jag fick meddelande av han som stod att ja sku kom på msn snart och NÄÄÄÄ int ennu heller syns han till -.- alltså det är så perus pojkar att vá sen. huh'

älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0