match

Har kommit hem från anna nu, gårdagen var seg från början, men hade kul endå. Man fick springa hela tiden ut och in för man fick så varmt där inne och det var litet ställe också så. När jag, anna, sna, anna (back), janni, julle är i ett annat rum, typ caféet (?) så sejer sna att de ryker från annas väska. Anna öppnar väskan och drar ut halsduken och den glöder, vi kastar den på golvet och börjar stampa på den. Det hade kommi ett stort hål på den och andra små hål, och hennes väska hadd blivit ite svart och fyfan vad väskan och halsduken luktar brännt. Så jag tog hem annas halsduk och ska tvätta halsduken och sy ihop den så annas mamma inte ska märka att den är sönder. :) Jag är stolt över mej själv om jag klarar av det utan att märkas.
 Sedan vakna jag och anna 9 tiden gjorde oss färdig och for till kyrkan som räkte två timmar, usch vad långtråkit det var, och jag blev rastlös, kuna int sitta stilla :o och ikväll ska jag och favoritflicka siic fara till ishallen och tittar då sport spelar mot FIN U20. Man får ju hoppas att sport vinner. Nu just sitter jag bara här och lyssnar på ana johnsson - 6 feet under
Imorgon är det igen skola tyvärr.

ps. ICH LIEBE DICH FÜR IMMER♥

Kommentarer
Postat av: anna

helvete om pappa hittar ti din blogg marre ;oo , du kan ju iallafall stryk över de :P

2009-12-06 @ 17:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0