fredags mys

Träningen gick suvueränt igår :) första gången på länge, tack för det platskit ♥ !
Hade ju lucia idag, som det är i säkert alla skolor, jag var så nervööös, men fattar int varför :D
När vi gick in till salen så var jag rädd att jag skulle snubbla när jag gick upp till scenen men det gick bra, sedan när vi började sjunga så darrade min röst ;s hoppas det inte hördes och mina ben bara skaka, och kunde inte riktigt ''luciasången'' så den gick sämst av alla , men ami (hykla läraren) som har haft ordningen med klädseln och annat tyckte det gick jätte bra och samma musik läraren :) wei, men sedan när vi skulle gå ner, blev jag livsrädd, trodde jag skulle falla men jag klarade mej :) huh' sen var det över
min dag:
Modda - var ganska chill för götha var nån annan stans och halva klassen var och övade till julfest. Gjorde nått arbete färdigt sedan fick vi spela alias :)
Fysik - missade den, har inte haft fysik en endaste gång sedan när vi bytte period. Övade på julfesten
samhällslära - övade vi igen, eller öva och öva, gjorde några ''heitton'' och övade på dansen utan siic, för hon for till uleåborg efter maten för att se på hennes lillasyster som tävlar där för första gången i skrinning ;)
helsokunskap - CHILL ! vi var bara 12. Skrev upp 10 vanligaste ''regler'' vad man gör om man kommer försenat eller annat liknande. Sedan fick vi bulla och spelade nått matspel, och min grupp vann i det ;) wei och som pris fick vi en till bit bulla.
Och 9A vann ju klassdans mest poäng av alla grenar :) vie bäst !
Vad ska man göra ikväll?
Hödu vila bara sej att jag saknar dej ♥ vill se dej ! right? SOON
ha de fint, och joo HOAI♥ fyller imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0