VILLAVSLUTNING

jag lovar de va världens bästa villavslutning !
siic jussi nicke simon oskari andreij olli , tack hörni för en bra kväll / natt.
Men jussi & oskari va eeeelaka , di kasta raketer på oss ;< vi dog nästan , säger vi !
Vi va i en skog och sköt raketer och hadd urkul och senare for jag siic & nicke till nicke för att hämta limsa sen lämna vi dit och såg på disaster movie men jag kommer int ihåg nångting från den. Jag såg knappast på den ens , men enda jag kommer ihåg va de att siic börja gapskratta för att nån blev skrämd för sin egen ärme , hahahah sen hör man då siic gick på wc så hör man hur hon börjar gapskratta :D:D hahahah
Sen då jag gick på wc så hör man bara då siic säger till nicke att "nicke din mamma gör god pizza" så svarar nicke "haha, de e nog köpt från butiken" hahah jag skratta hårt tydligen enligt nicke, sen då jag kom ut så tänkt jag fall över stolen :D:D ahahhaha men skitkul hadd vi !
joo och siic hitta en fingervante i sin väska men bara en så sa hon till nicke att hon har säkert tagi dinas vante (siics lillesyster) och jag var just på wc då så jag hörd de int , sen då jag kommer ut så säger siic det pånytt till nicke sen börjar jag skratta och jag säger att de e nog min :D:D sen börjar vi alla skratta, oi huhhuh
bilder kommer senare för jag är hos siic nu och vi äter glass :D
joo men tjohej !
nicke & jussioj dåoskariminbara för att hon e sötast & fjantigast

Kommentarer
Postat av: amandasweetie

Är du finne eller?! ;o

Jävla fjortiz! Skaffa stil.

2009-08-30 @ 16:36:53
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0