she wolf

http://www.youtube.com/watch?v=BOLsgwlHyhE

Theres a she wolf in the closet
Open up and set it free
Theres a she wolf in the closet
Let it out so it can breathe

ojojjo, har suttit vid datorn nu i flera timmar för att radera ONÖDIGA bilder, så att datorn ska bli liiite snabbare!
och nu snart ska jag läsa på mopokorte ! oooh jag vill ha min nya telefon imorgon ;o men knappast får jag den :<
jag vetint om jag ska ta väska första dan till skolan eller inte ?
jag lovar bgs kommer int vara lugn då jag & siic e i farten ;) PLUS bibi :) 9AAAAA !
Kan int de redan vara villavslutning? (a)
SOMMAREN TVÅTUSENNIO HAR VARIT EN AV DE BÄSTA !
rest ganska mycket :)
har besökt Sverige , Helsningfors , Tammerfors , Kalajoki, Power park , Tuuri
och ennu e de int slut , ska ennu i Augusti på en minikryssning och sen klassresa till Tammerfors :)
om två dar får jag se min söta anna !
nee men nu ska jag läsa på mopokorte hejdå , ha de bäst


Kommentarer
Postat av: anna

lyssnar också på dendä lååten (y) :)o du gav mej en idee att rensa ut bilder:)

2009-08-11 @ 20:40:19
URL: http://aaaannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0