gerby

JAAAAAAAAAAAAAA ! JAG KLARA DET , GISSA VEM SOM ÄÄÄR HELT ÖVERLYCKLIIIIIIIIIIIG? :oooooo
JAG KLARA MOPOKORTE PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET , =)=)=)
när jag satt där och gjorde testet så väntade jag på resultatet där sto det
DU ÄR...
sen kom det en röst som sa att jag blev godkännd men jag fatta ju int de då ennu , fö ja trodd de va liksom skämt :o
men jag blev helt chokad ;o
sen först när jag fick veta resultaten så sa dendä tanten grattis DÅ fösst fatta jag att ja fick den :o men kan int rikti ennu heller fatta de :) men e så jääävla glaad ! :) så körd jag ti skolan genast få :) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.
Sen efter skolan for jag & siic till gerby med jussi & nicke :)
fösst foo jag och siic ti s-market , sen gerby skola , och efteråt till louhos och sen till storviken lr va de hett =) och satt länge vi storviken , fleera timmar :) men kuuul hadd vi ju =)
sen då vi sku fa hemåt sent på kvällen så SÅKLART hadd jag ju tappa min moponyckel :o
jag blev helt i panik ! men jag hitta dem ti slut :) sen for vi hem och jag somna me min STORA huppare fö ja hadd så kallt :D
sen idag ska jag ti stan me sötsiic =)
se on mortsi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0