9A , love of my life

kom hem igår typ kvart före 9 på kvällen , foo typ genast ut me siic , sku fa ti en skola men sen foo vi endå ti gerby =) va där med nicke , viltso , rami , dena och nån annan ? :) siic jag kan bara INT va utan att skratta ti dina skämt och allt annat.
Men hadd ur kul på klassresan till Tammerfors, jag e sååååååååå GLAD att jag flytta ti A !
Dela stuga med anna & lawwe ! vi hadd ganska kul på natten me anna :D spec me dendä pizzan :D:D hahha skrattar ennnu till de. Men jag hinner int börja skriva nu någå mycke , så skriver kanske mer på kvällen men de ska ja sej ennu att när jag lawwe anna sanna & sandra va i särkänniemi i en "karusell" som hett take-off så börja jag och anna må sååååå dåligt av den, för den snurra så mycket , så vi fo sen ti inva wc och va där ganska länge. Anna tänkt somna dit faktiskt, men de blev bättre till slut =)
nu ska jag ut me siic , nicke & jussi =)
bloggar mer sen.
nicke älskar DEJ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0