träningsvärk

Åh vad jag har saknat att träna igen. Speciellt "konditionsringen". Så härligt att känna sina muskler göra jobb och ha träningsvärk flera dar efter. Har haft hela förra veckan träningsvärk förutom två dar. Och har de idag också. wuhuuu. Denhär gången i jumskerna, ryggen och bröstkorgen !!!!
 
Har en sådan fiilis för tillfället att inget kan stoppa mej nu, har fiilis på topp (fastän jag har en sååå massa saker jag ska göra ennu på praktiken, time is running out).
 
Va räddar nu int situationen om int dubstep i hörlurorna när man jobbar?!
Jobbar hela kvällen fast om jag måst, har endå inga träningar ikväll så no problem.
 
this is love, this is love, this is love ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0