vändag

NÅTT HAR HÄNT!!! och jag tror jag börjar fatta vad! Igår när jag kom hem med bussen dvs efter 2 så var det ljust ute, jag var ensam hemma när jag kom hem. Hade redan en kick i skolan att idag kommer jag att städa. Hade kicken ennu då jag kom hem, jag tvättade byk, satt på diskmaskin och tömde den också, städade rummet. Är så stolt över mej själv :) Men direkt när det blev mörkt ute for min kick bort och jag fick migrän.
Jag börjar tro nu att jag har en vinter/mörkerdepression på gång.
 
Sovde en halvtimme innan träningarna började då jag fick migrän. Den gick över som tur, men var påväg tillbaka snart känndes det som. Tog en värktablett, körde via butiken till träningarna. Det blev bättre men huvudet kändes som en boll av allt snor.
 
Min lillfinger är smått smått blå idag, kan fortfarande inte böja den bra. Vetint vad som hände, hann aldrig reagera på det men då var den sjuk och det är den fortfarande. poor me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0