hemma

Har anlänt hem idag 1 tiden. Haft en helt okej resa, skulle har varit bättre om jag var frisk. Natten i båten var ett helvete, vaknade av att jag behövde snyta och var så torr i munnen. Klockan var inte ens 3 på natten då ennu. Nästa gång jag vaknade var det likadant men då var jag genom b-l-ö-t, härreguuuud, hade så varmt.
På morgonen när jag vaknade hade jag sååååååå sjukt i magen, tänkte dö (once again).
 
Hem resan gick lidandes i bilen och sovandes. Har int ätit nått annat idag än bröd från abc, croissant, liten ungskorvbit och jugurt. Kan inte äta nått, tar så sjukt. Är hungrig men de går int ner.
Stegringen har gått ner men har en jävlig flunssa och hosta.
 
Har int mycket bilder från resan alls, har varit så sjukt trött hela tiden så har int ens orka göra skolgrejer i sverige.
Jag behöver en stor energikick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0