polkupyörä

ALLTSÅ MINNEN!!!
 
"Bara" två timmar kvar i skolan. Älskar dagarna när jag sitter från 8 - halv 5. skämta. Sista tisdagen i skolan på två perioder, sorligt men sant. Nästa vecka börjar min 12 veckors långa praktik och jag har ingen praktikplats ennu. good job.
 
Mina egna träningar början även halv 5 idag. Borde ennu ringa ett samtal före träningarna, hinner knappt! shit.
"beibi pliis sun pitää snaijaa, hasla niinku mä, ei friistailaa. liikaa salaisuuksii joista jäädän kii, en anna avainta mun ajatuksii"

Kommentarer
Postat av: Alis

Voi kun oliskin vielä koulussa, näin jälkeenpäin vasta osaa arvostaa, vaikka olishan se aika tylsää istua 8,5h koulunpenkillä (jos siis ymmärsin oikein, ruotsi ei oo mun vahvuuksia :D), mutta on tää kyllä huomattavasti tylsempää olla töissä :D eilen citymarketissa 13 tuntia ja tänään samaten :D

Svar: joo tajusit oikein :D mäki oon huomannu sen ku oon ite ollu työharjottelus viime vuonna et joo on tylsää ja et haluu olla koulus mielummi :D ja maanantaina mulla alkaa 12 viikkoo työharjotteluu eikä kyllä yhtää huvittais :D
Maria Lahtinen

2012-11-06 @ 14:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0