miks ei se irtoo?

sku int va fel att vara där som på bilderna!
 
Som sagt jag befann mej på halkbanan och på mörkerkörning idag. Jag som har varit så nervös över båda, är över nu som tur. Och HUH, det var int så farligt som jag tordde heller. Mörkerkörningen var int så värst roligt, men däremot var halkbanan. Sku aldri ha trott de men härregud :D
Var så otroligt nervös över att vara testkanin inför alla som var där, både finska och svenska människor. Fick ju int såklart välja att vara testkanin utan jag blev vald, eller int kanske direkt vald utan de sa åt mej bara att jag ska vara. Var så nervös att hjärtat hoppa upp i halsen, men det gick hur bra som helst. Och hadd en överraskad bra reaktionstid.
 
Har fortfarande int börja skriva på mitt projekt, men ska göra de efter två avsnitt av salkkarit.
Praktiken börjar gö mej nervös nu!! damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0