I chased your love around a figure 8

Får en massa rysningar i hela korppen när jag lyssnar med hörlurar ellies nya låt "figure 8" känner hur det ryser i nacken. oh love it! Känns så overkligt att jag kommer att få de HENNE. härregud!
 
Som de säger, "kaikkea hyvää pitää odottaa" eller hur de nu gör.. :D härligt att tänka att man väntar verkligen på nått om gör en dölycklig.
"and lovers, hold on"
 
 
Sitter ensam i ett klassrum med hög volym med ellies låtar, och jobbar.
ska senare ikväll ska jag träääääna.
 
PÅ TAL om min bror bil, som jag förklarade. NU kommer jag ihåg vad sista positiva saken var. Bilden tar betydligt mindre bensin än mammas bil. haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0