hallo

GE mej detta hår!-!-!-!-!-!-!-!-!-!
 
Har int orka öppna datorn på några dar, men nu! nu när jag har TID för det.
på bilderna har jag rakt hår, orsaken är att jag var till frissan var de platta mitt hår för att det skulle vara lättare att klippa. Nu är mitt hår jättekort, och jag har mesta av tiden håret uppsatt. Mitt hår är nu lockigare och har mer volym än förr pga. det är så kort, jag är avundsjuk till alla er som har rakt hår :(
 
Uppvisningen gick dåligt för mej och helt okej allmänt. Jag vill att min armbåge ska vara frisk, jag orkar int mer.
Igår har jag och mamma varit duktkiga och tvättat min brors min inifrån. Och kommer att ha den som användning nu. Jag kan typ bara seja tre positiva med dendär bilen, sätet är bekväm, värmen värmer snabbt och nu glömd jag vad sista var :D haha..

Kommentarer
Postat av: jasmy

yli ihanat noi hiukset!! mäki miss my old hair :( kadun nii paljo et leikkasin ne ku nyt nää ei kasva enää... -.-

Svar: OON AIVAN SAMAA MIELTÄ!!! muaki kaduttaa iha sikana ku sillo kaua si leikkasin :s
Maria Lahtinen

2012-11-27 @ 18:39:45
URL: http://sh-yasmine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0