whistle baby

Va så skönt att se goose efter en vecka igen, köpte en tröja och godis åt honom (tröjan syns på nedre bilden på
golvet). Vakna sedan av på morgonen av att han sku till jobbet och jag lämna och sova, senare på dagen när han kom hem myst vi lite och så for jag. Det var sista natten för mej i detta hus var de bor. Det var lite sorligt.
Före träningen for jag med mamma till stan för de har rea! fynda! For till dopp, hadd typ aldrig varit där förr och jag hitta en massa kläder jag vila ha men de e så himla dyr butik, eli se jäi vaa haaveeks.
Tröjan på bilden är från turkiet ( LC waikiki).
Träffa min gudmor idag äntligen, har ingen aning hur länge hon ska vara här.
Om en halvtimme ska jag fara till mitt andra hem för att träna juniorerna, länge sedan sist. :)
Efteråt kommer goose övernatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0