I'M HOME AGAIN AND ALIVE

!!!! Glömde visst berätta att jag har spenderat min vecka i alskat men en grupp på 26 konfirmander.
Hadd ett jättelyckat läger, mest var pga. ledarteamet och min rumskompis SARA! TACK för det. Du rädda lägret.
Det är alltid lika sorligt att lämna en grupp efter en vecka, sku har kunna vara likabra ennu längre. Nu är det när man kom hem -vad ska man göra nu?!. EXAKT inget, har int sara att prata med eller sjunga MASSA låtar med.

skriba e nog alltid lika härligt. "Ingen sommar utan alskat" trueeeeee.
tack alskat 1 för detta läger. Okej nu ska jag sluta predika typ. HAHAHAH TYP. :D:D

Tog fram min kamera en endaste gång under hela veckan och det var sista kvällen som de händ. Bilder kommer antagligen senare, orkar int nu. Det är endå MASSA att redigera.

Kom hem efter 4 och hade inget att göra, hade träningar ikväll, saknat♥
Är super trött och det beror säker på för att jag har gått och sova så tidigt under senaste veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0