hemma...

Ennu för 24h satt vi vid poolen och njöt av solen och turkiska musiken. Alltså det är helt sjukt hur snabbt resan hem tog fast det tog ca. 13h allt som allt. Just tog jag sista andetagen i värmen nästa gång var det kylskåpet imot. FINLAND VA JU SÅ HIMLA KALL :o Jag saknar tillbaka till turkiet och till "kalle, se & toi" :D

Men jag hade endå en bra resta fast de regna två½ dag. Och de känns som om jag int alls e brun fast jag tog sol hela tiden.
alanya is amazing!

Bilder kommer senare, tänker int lova när för de håller endå int. Och ska försöka också göra en video på resan men de kan jag int alls seja om den kommer att lyckas. Tålamod!

Jag var hemma 05:50 på morgonen, tog min väska och gick upp till mitt rum, snart efter vakna mamma och jag krama om henne och visa saker, gick och sova först halv 7 och vakna runt 1 tiden av att sami ringd.

Äntligen får jag se honom idag, längtan har varit sjukt!

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag har också varit i Alanya 2010

2012-06-24 @ 13:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0