äääääääääääändringaaaar !

Hej hoo! Till avfärden sku de va en halvtimme, men nu har planerna ändrats helt.
Kompisens mamma fick feber och kan inte föra oss till Tuuri som vi hade tänkt oss, så vi tar tåget 15:20 och tar tåget hem med.
Stiina och miksu har just "landat" i Tuuri. Så nu får jag som tur ta de lite mer lugnare och packa allt väl (not).
 
Kommer endå att glömma nått, de e alltid så :D Fundera på att släpa med ett paraply för att de definetivt sku regna på lördan.
 
Jaajaa, men vi hörs på söndag eller på måndagen först. Och jag kom att tänka på att jag kan ju int ladda min telefon fö de finns int ström??!!? what... min telefon äter SÅ mycke akku, på en da.. greattttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0