perfekt vändag...

Okej jag skämta, dagen börja bra, hade bara 3 timmar i skolan, for till stan och vingla i en timme. Sedan 1 tiden var jag med jossu till ruinerna och fota till mitt skolarbete. När jag kom hem, alltså vid en ungefär halv 3 tiden. Så hade jag int så roligt längre.
Fick otroligt sjukt i magen, har säkert aldrig känt mej så dålig i magen som då.
Sen en timme ungefär senare spydde jag. Hade så sjukt i magen att jag kunde inte sitta och inte gå, tog lika sjukt.
Senare sovde jag hela kvällen i wcn..
Och hela natten som tur kuna jag sova i sängen, men skippa skolan.

Nu idag har jag mått bra i magen, men tror att knipen kommer tillbaka ennu.
Och nu snart ska jag till träningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0