SJÄTTE BÄSTA I FINLAND

Hejhoo, har anlänt hem idag 01:00 från Helsingfors. Resan gick bra och tävlingarna ennu bättre. Jag är lite besviken på mej själv :< men no can do. Endå så är vi sjätte bäst i finland av tolv. SÅ GALET. INGEN hade tänkte sej så bra plasering.
Väntar redan att nästa säsong ska börja.
 
Min natt räddade de att jag märke att jag skulle först 12 tiden till skolan så jag fick sova nästan 10 timmar.
Vaknade endå inte före min väckning ringde dvs. 11!
Hade fått meddelande på morgonen att min praktiklärare är sjuk att jag hade ingen meeting med henne idag så tog det ennu lugnare.
 
När jag satt mej i bilen märke jag att radion är fixat!! JAAAAA. och att bensinlampan lyste. Tänkt att nog räckder bensinen endå fram till bensinstation men hur gick det, bilen startade inte ens..
Som tur hade vi bensin i kanistern hemma så jag slapp enda till stationen för att tanka.
 
Sitter i skolan nu och har gjort en power point slideshow av bilder jag fotade förra veckan i rewell center
Märker hur mina ögon blir latare.
 
kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0