tredje december

Min veckoslut gick hemma, lugnt. (nog skrivs det väll så?!)
Igår vaknade jag sent, tog de lugnt och tränade, lämnade även och såg på chromes och ceriums träningar.
Såg bb finalen, och somnade sist med migrän.
 
 
Denhär veckan är ganska kort, bara tre dar. På torsdan så är det självständighetsdan (och jag glömde ju helt och hållet att man är ledig då så idag när jag kom på det blev jag super glad). Och fredagen har jag ingen skol(praktik)dag, för då åker bussen ner till helsingfors och SM KISAT!
 
IDAG, har jag haft inge bra morgon. Varit NÄSTAN en timme försenad (men de e helt okej). Fått sönder "bilvärmarsladdenslock", måsta hämta varmvatten in ifrån och tina upp bensinkorken och sedan sist när jag sku tanka så var min sidans tankningsmaskin urbruk och märke det förståss först när jag hade skruvat upp korken och skulle sätta pengarna i automaten, så jag fick gå tillbaka i bilen och köra ett varv runt MEDAN två bilar hann före mej och tanka...
panorama bild från förra året!? eller två år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0