231212

Så skönt att få sova ut, att int vakna tidigt och fara nånstans. Vaknade 1 av att sami ringd åt mej att min julklapp kommer till vasas tågstation 19:08.
En två tiden for jag och mamma till gw gallerian en sväng
Städat mitt rum (finally).
 
Samis systers pojkvän som skulle hem från uleåborg kom med samma med min julklapp, åh så glad man blir!
Vill så snabbt som möjligt till uleåborg, glömma allt annat till en stund och mysa och ha det skönt och bara kosentrera sej på vad som händer just där.
 
5 dagar kvar så ska jag mysa igen som aldrig förr!
 
 
 
 
 
 
ps. ifall ni vill ha tag på mej ring, skicka på whatsapp eller fb. Kan int ta emot meddelanden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0