vardag

Igår hade jag alltså då första skoldagen, som tog hela 40minuter. Fick massa papper, läseordningarna och nya klistermärken till matkorten, fick veta lite saker och så hem igen. Hade super sjukt i magen när jag kom hem. Sovde nån stund och sedan iväg på träningar som gick bättre än jag hade förvänta mej.

Idag hade jag skola från halv tolv till fyra, egentligen till halv fem men vi fick fara en halvtimme före.
Hade ju bara äti morgonmål hemma så alla var super hungriga hela dan, gick med magen sjuk och huvudvärk, usch.

Alltså jag e så rädd för sista året och allt vad som kommer att ske. slutprojekt, 12 veckor praktik, "mediacity" filmgrejjen som int hålls vi mediacity dehär året, och det som händer efter jag gått ut.. skrämmande

Ska pysa iväg mot roparnäs om en halvtimme.
En bra sak är att jag kanske far till sami NU PÅ VECKOSLUTET! hoppas hoppas, egentligen varför int? inget hindrar mej ju.
dagens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0