summertime sadness

Hadd säkert bästa konstens natt hittills. Efter att ha varit och träna körde jag snabbt till stan, träffa en sväng ane och for till rewell center. När flickorna hade uppträtt for vi och träffa dena, jussi och robin med stiina och sedan till subway för att hämta mat.
Körde sedan skotrarna på en gård och gick mot hoviska och sandö. Njöt av musiken på sandö med en massa folk, men i förstahand var jag med stiina, jenna, jane, anssi och tölkki. Träffa en massa folk som man aldrig ens sett som vissta vem jag var. "alla känner apan men apan känner ingen"

ojoj, nämen hadd en jätte rolig kväll. Vi for ganska sent hem, där vid 4 tiden :D hehhe.
Jag trodd att jag sku glömma helt bort min kamera, men den var in action hela tiden :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0