what if

HEJ!
efter skolan for jag med mamma till stan för att ladda busskortet och köpte två par skor och glass.
Sen såg jag sami stå vid busshållsplatsen och jag stod på torget dvs. bakom honom, så jag sprang mot honom och hoppa bakifrån upp på hans rygg! (haha så random, tänk om de sku int ha vari han heller?:D:DD:DD::D) han fick typ värsta chocken men jag tyckt bara de va kul. Prata sedan en stund med han och for hem med bussen själv.

Ikväll såg jag på fin - nor och finland vann 3-0. Såg sedan på tv och nu e klockan kvart före 11 och är trött och sku kuna snart gå sova.
För tillfället sitter jag och skrapar upp min handled once again. Mamma misstänker att jag är allergisk mot katter (:<) senast när jag skrapa upp handleden vad när jag var på sönda var de fanns en kittekatt.
Okej what?! jag gosar varje dag med min katt utan att jag märker nått, men nu igen börjar de kittlas igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0