lider, lider och lider ennumer

Igår kom föräldrarna hem en 10 tiden på kvällen, gick direkt och krama mamma. Fick mina stuff, sami var just då hos oss men efter en stund for han hem.

Idag har jag vaknat 12. 13:45 for jag till västervik. Efter 5 körde vi med sami till ishallen för att se på deras spel/match med stiina. Stackaren kuna int spela för hade ryggen sjuk från gårdagens träningar.
Senare for han och hans familj och äta så jag lämna dit med stiina. Matchen sluta 5-0 till sport.
Efter 8 for jag hem och var så hungrig! Nu har jag ont i magen av godis och ska börja se på bb again.

Kommentarer
Postat av: erika

sv; Tack så jättemycket Maria!! :)

2011-09-25 @ 22:08:00
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0