9:30

Ballongblåsningen gick bra, men hade så sjukt i örorna efteråt av den äckliga ljudet när jag "pumpa" in luften i ballongen och av dendär "maskinen" som ladda luft så gick på hela tiden och länge. Men man blev van efter en stund. 7 tiden fick vi fa, och var så glad för jag vila bort från ljudet. Vi var 8 stycken där.
När jag kom hem såg jag på salkkarit, elämä lapsille konsert och gick i bastun. Senare på kvällen såg jag på bb.
Inatt börjar föräldrarna köra mot helsingfors, och dom ska ta med min kamera så på en vecka blir de innga systemfoton ifall de int kommer gamla. Så för nöja mej med web-camera och digi-kamera. Haha HUR ska jag klara utan min honey i en vecka? Hoppas den kommer levande hem också.
Idag är det träningar som gäller! :)
Hitta denhär fina låten på janinas blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0