tiistai tiistai tiiiiiistai

Hups, märker att jag har int skrivi på tre dar. Vad har jag gjort under tre dar att jag har int hunni blogga? haha jag vetint :D men nu iallafall får ni text.

Igår vakna jag tidigt där runt 10-11 tiden. Efter 12 körde jag till sami och nu har han fixa tv i sitt rum och jag vill int veta var han befinner sej nuförtiden och varför han int kommer att svara mej när jag vill nått.. pojkar...
Lite före 5 körde vi iväg till ishallen eller jag kasta av honom där och for sedan själv hem.
Jag var endå int länge hemma så for jag till siics och till butiken, vi laga kladdkaka som blev så god :) jag avskyr kladdkaka men egenlagad e gott.
Senare planera vi nästa sommar och händelsen som är nästa veckoslut.
Och vi gjorde annorlunda spelkort, men nu ska jag igen till siics!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0