finally

Man kan seja att jag fick höstlov egentligen igår redan. För jag hade int skola idag, vi var vid mediacity och slutade 12. For till stan (länge sedan sist) och kom hem med en en basic svart långärmad tröja. For via nån cykelbutik för jag hämtade efterlängtade kvittorna från nordic open tävlingarna som återlämnades till föreningens chef. Orsaken varför jag for till cykelbutiken var för att eetu jobba där och krista hade gavit (kan man seja sådär?:D) dom till honom för hon själv kunde inte komma på mötet som vi hade idag. Så jag lämna och prata med eetu lite.

Klockan 5 hade vi möte med tränarna igen. Vi var få men det gick. Det tog ca. 2 timmar, for via butiken och hem.
Det blir en c-h-i-l-l, chill chill chill fredag.
Skolfotona kom även igår, FINALLY!


Två fattas. Vem "sticker ut" ? (:DD:)



Kommentarer
Postat av: jasmy

vähä ihana kuva!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-15 @ 14:37:15
URL: http://stopdreaming-jasmin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0