more pictures

fredag hade vi lag kvällen, vi såg på träningsvideor, åt och skratta. Men de var alldeles för mycket att äta :D
Runt halv 10 tiden for jag därifrån. Vi for med anniina via henne och sedan till heli, där var också jasmy och mellu. Hade rikti mysit där, prata för de mesta bara om allt möjligt. Halv 1 på natten for vi hem.

Lördag morgon vakna jag tidigt på morgonen, satt på mej kläder, åt och körde till roparnäs var vi hade fotograferingarna med laget. 10:15 hade vi tid. 13.00 hade vi fotografering med miniorerna :) 
Lämna sedan till roparnäs till 3 för att sk. spotta en stuntgrupp.
När jag kom hem färgade jag håret, åt och var med föräldrarna till begravningplan för att tända ett ljus för moffa♥ och för min gudmors mamma. Så på lörda kväll gick mina tankar till morfar!

På söndag vakna jag 11 och kunde int sova mer. Öppna datorn och surfa en timme ungefär, mamma kom hem med en paket hårfärg och färga håret pånytt, denhär gången blev färgen mycke bättre och färgen e mörkbrun.
Senare på dagen for jag och träna miniorena och hade egna träningar.
På kvällen såg jag bara på tv och gick och sova.






















efter första färgningen


efter andra färgnignen

Kommentarer
Postat av: jasmin

.ööööö hyi mikä vittu minun naamaa vaivaa noissa kuvissa OMG xdd

2011-11-08 @ 22:15:44
URL: http://stopdreaming-jasmin.blogspot.com/
Postat av: Anonym

är de ditt hår på första bilderna? de sir ju jätte långt ut isf :O

2011-11-09 @ 12:01:03
Postat av: mawwee

sv: joo de e :) jag tycker de sir SÅ kort ut och de e nog kort :/ men haha positivt att du tkr de sir långt ut! :D

2011-11-09 @ 13:06:43
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0