I can see it when it's going down

IGÅR före träningarna/uppvisningen var jag med stiina och jossu. Uppvisningen gick superbra för både oss och steel! WÄÄÄ :) Karsinnoissa sitte. Idag far vår matta till uleåborg. Känns säkert bra för oss vasabor att få tävla på sin egna matta. Tyvärr får jag int tävla alls mer i år, men nästa år igen så är damlaget tillbaka.

Skoldan idag har varit rätt så okej. JAG BLEV FÖRRESTEN GODKÄND I MATEMATIKPROVET !!!!!!!! nu i efterhand har jag ingen skillnad vilket vitsord jag får huvudsaken att jag blev godkänd. Jag gjorde en påverkan på matteläraren tror jag och hon sa att provet gick ju int så bra hon hadd förvänta sej men de sista tiden jag räkna så fick henne att ändra sina vitsord till mej så jag kan få bättre sedan i betyget. FATTA hur lätt de e att få höjt i matte med vår matte lärare, och de förstod jag idag.

Sedan så har jag prata med krista, anssi och renko idag i skolan om allt möjligt en stund så det gjorde min dag bättre också. Jag sku int klara av mer att vara i en hel svensk skola :o jag vetint varför men jag blir alltid så glad när jag träffar finska människor och när man får prata finska med dom i skolan.




jossus bilder :) Orsaken varför bilderna "far över" eller att dom e för stora e de att jag har bara kopiera direkt från hennes blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0