got 2 love you

Här sitter jag och min katt på min röda stol, jag nämligen delar stol med lillen.. Nåjaa anyway, äntligen fick vi färdigt programmet åt litskit och nästa veckoslut är det redan variska uppvisning/kenraali uppvisning som jag int kommer ihåg vad de e på svenska.

Nu har det också kommit snö här, men jag antar att de e borta imorgon för de e typ bara -1 där ute. Och jag har en sådann känsla att det kommer att vara plus grader när jag vaknar.

Jag har stegring nu just också 37.2 och jag känner int mej alls sjuk? nåjaa får se sedan imorgon. Hoppas på att jag får bilderna hit från tävlingarna asap... ska börja ladda hit bilderna och får se hur många dar de tar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0