bilderna jag pratade om

Gymnastiktimmen blev till inget. Jag endå for endå och böt om till gymnastikkläder före vi fick veta att vi har inget. Så sedan kom jag upp utanför e-flygeln och vänta på att läraren sku komma tillbaka till skolan och timmen hade börjat. Alla andra som skulle delta satt där också dvs. jag plus tre andra. De andra var sjuka eller skolka. Så vi kunde int ha innebandy med 4 stycken plus två flunssiga... Så vi fick fa två timmar tidigare hem. Jag for via omklädningsrummet och böt tillbaka till vanliga kläder och körde hem via tankautomat.
Once again tog maskinen int min 5€ vid teboil?! så blev tvungen ingen att köra till korsnäståget för att tanka.














NU lagkväll♥

Kommentarer
Postat av: Blondie

sv; joo, <3

2011-11-04 @ 19:59:35
URL: http://hardcoreblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0