toukokuu, täysi leffakuu

Idag sovd jag till 11. Gjord mej färdig för att fara till skolan och äta och anmäla mej till omtagningarna, ska skriva "trycksaker" prov på fredag kl. 10. HAHA vi skrev detdär provet i augusti eller september förra året och jag blev underkänd så nu först skriver jag om det (y) helt okej.

Sen körde jag till borgare och hälsa på massa elever och läraren. Skratta igen som vanligt, och har saknat didä fjantarna där. Körde hem med lillnicke och stiina. NU läser jag på provet och försöker förstå nått av de, och borde ennu söka 5 svar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e lillnicke? :D

2011-05-24 @ 20:43:54
Postat av: mawwee

sv: nicklas rönnqvist:)

2011-05-24 @ 21:34:17
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0